promenader, fotografering och fruktsallad!

Imorgon kommer det bilder från dagens fotorunda.
Jag är faktiskt lite nöjd med mig själv, gick 5km i
solskenet runt någon sjö :) och sedan senare på 
kvällen en promenad till affären. Så jag har varit
ute hela dagen!  Men men kameran fick följa
med mig på den 5km långa skogsrundan, allt känns
så långt när man inte har en aning om vart man är!
Men fotograferade på ett lite annorlunda sätt, jag har
iallafall aldrig fotat så riktigt så än har jag ingen
aning om hur bilderna ser ut.
Jag valde nämligen sportläge på kameran, höll upp den
en bit och tog lite kort åt alla möjliga håll, höll kameran
upp och ner och lite snett och åt höger och vänster osv.
Sedan testa jag zooma ut och in lite då och då, så får
se om jag ens har några bilder som går att visa upp imorgon haha.

Aja sedan ikväll har jag ätit glass med fruktsallad (egen då)
vaniljglass,  Äpple, banan, apelsin och citron hur gott som helst!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0